یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

اين ماسك هندوانه را حتما آزمون نمائيد , جادو مي كند!

۵ بازديد


خدمات عروس

از فوايد بيشمار هندوانه و آب هندوانه براي تن درستي و زيبايي پوست گفته ايم , درحال حاضر نوبت آن رسيده تا با آشنايي گونه هاي ماسك هندوانه به اعطا كرد پوستتان برسيد , لايه برداري فرمائيد و پوست ضد چروك و روشن بسازيد .
شايسته ترين ماسك صورت براي زيبايي و جواني پوست ماسك هندوانه است
ويتامين ها و ميزان آب قابل توجهي كه در هندوانه موجود هست اين ميوه را تحت عنوان دوست پوست در ابتدا ميوه ها قرار داده است , همين خواص هاي موءثر براي پوست تاثير بيشتر ماسك هندوانه را براي رفع مشكلات پوستي به ويژه پوست صورت بيشتر مي نمايد . هندوانه شايسته ترين تعيين براي رفع عطش تن , آبرساني به پوست و ولي پيشگيري از گرمازدگي در روزهاي گرم است , البته آيا مي دانستيد اين ميوه تابستاني خوشمزه علاوه بر اين كه قادر است عطش تابستاني شما‌را كم و جان تان را نو نمايد , به زيبايي فيس و جواني شما نيز ياري كند؟ شما ميتوانيد با استفاده از اين ميوه ماسك هاي متعددي براي سالم پوست خويش تنظيم فرماييد .
خوا‌هيم خاطرنشان كرد كه چطور باتركيب هندوانه و ميوه هاي ديگر نظير خيار , بادام و سيب زميني ماسك هايي بسازيد كه پوست تان را واضح , پاك سازي و فارغ از چروك نگه داريد .

معرفي شايسته ترين ماسك صورت با هندوانه
اشكال ماسك پوست صورت , ماسك هندوانه
ماسك روزمره

پوست هندوانه را از نصيب گوشت آن تماما منزه نمائيد و بشوييد و تعدادي تكه فرماييد . تكه ها را در يخچال فريزر بگذاريد و في مابين روز پوست هندوانه را از درون سردخانه برداريد و روي صورت بگذاريد تا حسابي پوست تان خنك شود براي وقار و شادابي پوست ميتوانيد همين عمل را پس از هر مورد از ماسك هاي ديگر هم انجام دهيد . توصيه مي‌كنيم , اين ماسك انرژي بخش را حتما آزمون فرمائيد , اين ماسك پوست شما‌را خنك و پاك مي نمايد و ظواهر آن را برنا نگه مي‌دارد .
ماسك هندوانه و ماسك آب هندوانه
يك فنجان هندوانه را له فرماييد و آن گاه آن را روي صورت و گردن بماليد . آنگاه بعداز 15 دقيقه صورت تان را بشوييد , خيلي زود پوست شما تازگي و طراوت خويش را پيدا مي نمايد . آب هندوانه را گرفته و بعد از آن روي پوست براي 15 تا 20 دقيقه قرار دهيد . آن گاه آن را با آب سرد بشوييد , اين ماسك سبب ميگردد تا لكه هاي پوستي از بين رفته و كم رنگ خيس شود .
ماسك هندوانه براي پوست اصلي و معمولي
اين ماسك ميتواند حسابي پوست صورت شما‌را خنك نمايد و در شرايطي كه آن را روي پوست آفتاب زده يا اين كه حياتي بگذاريد , سود نيكي مي‌گيريد .
  اراشكاه عروس
يك تكه هندوانه , يك تكه سيب زميني , يك تكه خيار , نخود آبگوشتي : 3 قاشق غذاخوري پخته , روغن بادام شيرين : يك قاشق چاي خوري , خامه : يك قاشق غذاخوري نياز داريم .

تمام مواد را در تركيب كن ريخته تا عالي تركيب شود . بعد 10 دقيقه روي پوست بگذاريد . بعد از آن با آب ولرم بشوييد . اين ماسك را مي‌توانيد در هفته 3 الي 4 توشه استفاده نماييد . نخود پخته درين ماسك مي‌تواند پوست شما‌را به خير تغذيه نمايد .
ماسك هندوانه براي واضح و صاف شدن پوست
اين ماسك را به افرادي سفارش مي‌كنيم , اولا پوستي معمولي يا اين كه حياتي دارا هستند و دوم اين‌كه حس مي نمايند , پوست شان تازگي و طراوت خويش را از دست داده و در پي رويه حلي براي روشن كردن پوست شان مي باشند .

بادام : به ميزان كم
شير : نصف فنجان
آب هندوانه : نصف فنجان
روش تنظيم :
يك سري بادام را در شير تر كرده و يك شب آن را در يخچال فريزر بگذاريد . بعد از آن آن را رنده كرده و به صورت خمير درآوريد . يك قاشق غذاخوري آب هندوانه را در آن ريخته تا جايي كه تركيب شما موقعيت چسبي صورت پيدا نمايد , اين ادغام را حدود 15 دقيقه روي صورت تان بگذاريد و بعد از آن با آب سرد بشوييد . بادام نيز پوست شمارا تغذيه مي نمايد و نيز با لايه برداري مختصري , سلول هاي مرده را از بين ميبرد و منجر بازسازي پوست مي‌شود . شير هم تحت عنوان يك تميز كننده , حسابي پوست تان را پاك مي نمايد و در غايت هندوانه پوست را آبرساني كرده و ليكوپن جانور در آن رنگ پوست را روشن كرده و سبب درخشندگي و تازگي آن ميشود .

  ارايشكاه عروس

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.